måndag 2 januari 2023

Missade utmaningen, skönt!

Gott nytt år fine läsare!

I år har jag som ambitionen att blogga om rollspel då och då, ungefär i samma anda som min adventskalender (se inläggen från december 2022). En liten tanke jag hade med detta år var att hoppa på utmaningen #dungeon23, där man ska skapa en megadungeon till valfritt rollspel genom att använda en kalender och varje dag under hela 2023 hitta på ett rum i sin dungeon, och varje månad är en våning. Dock påbörjade jag inte utmaningen igår vilket i efterhand känns skönt eftersom jag tror det skulle ge mig för mycket att göra, särskilt nu när min familj kommer flytta under våren och jag knappt kommer ha tid att göra annat än att jobba, flytta och renovera. Men jag ska använda den här bloggen som mitt kreativa utlopp! 

Har du nåt du gärna vill läsa i bloggen framöver? Vad gillade du i adventskalendern och vad kan du vara utan? Skriv gärna i kommentarerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar